天玄鳥 當前離線
中級會員
TaP 當前離線
我就是我
原帖由 天玄鳥 於 2009-6-10 03:07 發表 呢度有冇巴打睇f-1 ga~ 不如大家講下睇好邊個拎冠軍 畢頓6場贏左5場,係佢的機會都幾大~ brawn gp真係殺晒
TOP
stig 當前離線
SW20 MR2 G-Ltd 當前離線
疾風怒濤
進階會員
原帖由 stig 於 2009-6-16 10:47 發表 The political side is much more exciting than the race...... Let's also guess will Max Mosley's head be axed... haha
foxivan 當前離線
原帖由 SW20 MR2 G-Ltd 於 2009-6-18 12:10 AM 發表 i want to see all big teams withdraw from next year's race the budget limitation is quite stupid
bchiu 當前離線
鍾意揸車又鍾意紅酒
UMPC 當前離線
Inspire 當前離線
原帖由 UMPC 於 2009-6-19 12:44 發表 本身都有睇,,但見到今季畢頓就............