tere 當前在線
進階會員
符碌 當前離線
TOP
hinschan 當前離線
初級會員
winmanlai 當前離線
ayacalip 當前離線
原帖由 符碌 於 2009-4-17 17:39 發表 有冇打算入手X系
smallsmall9527 當前離線
hin0219 當前離線
中級會員
LSD 當前離線
原帖由 LSD 於 2009-4-20 11:30 發表 外型失敗 (以過往SONY STYLE黎講)