你地有冇人用內置讀卡機, 但個機箱冇3.5' 位比你放?

會唔會迫住用5.25' 果d位去放?

買個 5.25' -> 3.5' 既膠穀, 不過都要 25 皮, 勁唔抵

temp.jpg (30.36 KB)

temp.jpg

TOP

內置比外置一般快幾多

TOP

快同慢, 同內置/外置無關, 都係插USB, 係硬件設計問題

TOP

回覆 3# 的帖子

外置好過內置百萬倍~

TOP

隨時hang機,極之唔好用!

TOP

To #5 & #6:
點解咁講... 正如此#4所講, 只係設計問題, 內/外置都係以usb做connection, 如果會hang機, 都只係果個裝置本身嘅問題, 內/外置一樣有可能發生, 與其是內置or外置根本沒有關係...
嚴格嚟講... 內置係直駁mb usb位, 而外置係可能經機箱or其他pci device, 其實出現問題嘅機會較大...

TOP

原帖由 muihin 於 2009-6-28 20:33 發表
買個 5.25' -> 3.5' 既膠穀, 不過都要 25 皮, 勁唔抵


where can buy this??

TOP

我覺得內置好啲啦, 起碼唔洗用地方呀!

TOP

我呢個响黃金地庫電梯邊買好多牛/風扇/散熱果間買
應該有平D, 但搵唔到.....
黃金上層都有, 仲貴

我鐘意用 internal 喎, 方便
個人口味啦, 自己鐘意部機簡潔D, 唔鐘意拉晒一條二條線出嚟
搵左隻好D既, 速度幾好, 又未試過hang
响黃金要六草野, 點知新高登48就得

[ 本帖最後由 muihin 於 2009-7-3 15:07 編輯 ]

TOP