samr33 當前離線
中級會員
micchan1986 當前離線
TOP
恒生 當前離線
進階會員
各位師兄,綜合成續唻計,邊隻好啲呢? 系統如下: I7 - 8700 Asus tuf z370 pro gaming Zotac amp extreme ... samr33 發表於 2019-4-1 18:04
evolv X +2,另外水冷Nzxt X72,還有你張咭為何由ti降到2080呢? 恒生 發表於 2019-4-1 19:28
NZXT真係有諗過!但聽講佢個software好gap....... 2080果樹打錯字啫 samr33 發表於 2019-4-1 19:47
問題不大.....但散熱一流 恒生 發表於 2019-4-2 12:33
其實我一開始都係諗NZXT,因為靚仔,係見到其他FORUM插佢個SOFTWARE先心大心細,咁一於佢啦。 ... samr33 發表於 2019-4-2 17:56
我都係用佢架...... 恒生 發表於 2019-4-2 19:20
gn01119056 當前離線
NZXT軟件係垃圾, 我都買左純粹為左靚仔 Phantek evolv X 散熱都唔差, 一定買佢唔使唸 H150樣都算OK ... gn01119056 發表於 2019-4-3 09:13