機緣巧合下, 平收到一張同一型號的970 (原罪嘛, 不喜歡請BACKSPACE)
雖然知道賣左佢地買張新會更好, 但未試過SLI就是想試試嘛
但SLI真的太熱了, 水冷好像不錯?
但沒理由買2個BLOCK比張舊卡... 又想玩又想經濟....嗯.....只好咁啦..
冷頭比我想像中大很多, 滿重手的...
放左咁耐, 希望冇問題啦 (TOUCHWOOD)
個PUMP係卡攞電, 定速
有PASSTHROUGH, 也有3PIN風扇供電
做手術既970只係最平既INNO3D 雙風扇版
好在就係最少有個面版, 唔洗自己貼HEATSINK
拆HS好簡單, 就4粒縲絲
用酒精清洗完, 加新既渡熱就合體
.......才怪.....
那塊散熱開口剛剛好, 好難坐正個冷頭
只好
先拆下來, 強行卡上冷頭, 再放顯卡上去裝縲絲
搞定...
正面
暴力扇也是未玩過的東東, 所以就買了2個試試
試下先....
嘩....D聲成部飛機ENGINE咁....
但係STRESS佢最高都係40幾, 未上水果張就到左80
玩完野....就拆番暴力扇...平時用真係太吵了.............
只好用番本身有既風扇睇下點
VER 1.0
諗住用果2把去散PCB熱, 但唔係吹住佢都係覺得太熱 (雖然應該冇問題, 但都係唔放心)
VER 1.2
加左把120去吹, 但係打橫吹都係唔夠風....
望住本身套風扇HS, 其實佢本身把扇係唔錯
咁不如玩合體?
破壞
分解
再合成 (?)
再3M上去就完成了XD
雖然遠左 但唔經HS直吹, 夠曬散熱有突
最後加番個千斤頂, 完成
執線? 光污染? 唔好啦個箱又唔會見人
實用咪得囉 而家點玩都唔過60度啦 (玩左成晚最高都係50中)
(其實算高, 因為我個箱散熱真係好差, 重要用廢廢風扇, 但個人目標係唔THROTTLE就冇問題)
光污染?我有其他光污染啦XDDDD
完 |