[已解決][請教]FOR 小超的DDR2 RAM

小弟想購入
"adata 4GB(2GB*2)DDR2-800+DUAL KIT LONGDIMM CL4"
LEE 對RAM

1.~佢有冇連到散熱片的?
2.~有冇C兄用過好吾好超呢?(小弟新手想小超)
3.~Q9550 配Gigabyte GA-EP45-DS3L + LEE 對RAM  容易上3.2GHZ或以上嗎?
4.~佢同"ADATA 4GB(2GBX2)DDR2-800+DUAL KIT LONGDIMM"有咩分別??係CL5??
冇玩開吾係好熟 請教C兄們

[ 本帖最後由 帕天景 於 2008-12-3 16:23 編輯 ]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

吾該晒C兄

TOP