kyonerv 當前離線
頹廢人辦!!
中級會員
jackwong717 當前離線
特級會員
TOP
原帖由 jackwong717 於 2008-11-30 22:51 發表 有冇用AMD OverDrive超呀! 我就大約超到240X11.5
logistica 當前離線
628686815 / 100000117221284
進階會員
原帖由 kyonerv 於 2008-11-30 22:53 發表 白癡問題 240我明 11.5係咩意思?
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 10:28 PM 發表 新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教! 電腦以下配置: 肥龍9650 牙石M3A78-T 790GX+SB750 KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 ) 爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220 但再改 ...
原帖由 logistica 於 2008-11-30 22:55 發表 9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻 240x11.5=2760MHZ
原帖由 dom 於 2008-11-30 23:08 發表 有無開 ACC ?
原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 11:09 PM 發表 係邊度開? 請指教!
Jacky_Wong 當前離線
1.JPG (186.29 KB)
下載次數:30
2008-11-30 23:22
2.JPG (185.57 KB)
下載次數:25
月球上的人 當前離線
原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:22 發表 240有幾難