AMD 月巴龍9650小超問題

新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教!
電腦以下配置:
肥龍9650
牙石M3A78-T 790GX+SB750
KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 )

爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220
但再改上250就入唔到VISTA(SP1 Ultimate X64)
係咪仲有野要改呢?

我以唔加電壓為原則(加電壓係咪會快D死?)
唔加電最高又可以去到幾多呢? 有冇朋友提供下? 不勝感謝

有冇用AMD OverDrive超呀!
我就大約超到240X11.5

[ 本帖最後由 jackwong717 於 2008-11-30 22:52 編輯 ]

TOP

原帖由 jackwong717 於 2008-11-30 22:51 發表
有冇用AMD OverDrive超呀!
我就大約超到240X11.5

白癡問題
240我明 11.5係咩意思?

TOP

原帖由 kyonerv 於 2008-11-30 22:53 發表

白癡問題
240我明 11.5係咩意思?

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ

TOP

原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 10:28 PM 發表
新手 問既可能好白癡 不喜請插 甘願受教!
電腦以下配置:
肥龍9650
牙石M3A78-T 790GX+SB750
KINGSTON DDR2 800 2GX2 (貪平買左CL6 買左至發現 )

爬左小小文之後 試改FSB(BIOS係咁叫咋...)上220
但再改 ...


有無開 ACC ?

TOP

原帖由 logistica 於 2008-11-30 22:55 發表

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ


明白 但係唔加電壓可以去到咁高?

TOP

原帖由 dom 於 2008-11-30 23:08 發表


有無開 ACC ?

係邊度開? 請指教!

TOP

原帖由 kyonerv 於 2008/11/30 11:09 PM 發表

係邊度開? 請指教!


1. BIOS Enable 左先 , 你可以 set 做 AUTO
2. AMD OverDrive 內有 setting

不過你 2GB x2 既話 其實 可能係對 RAM 唔多上得了
250 = 谷高對 RAM 行 DDR2 900+

TOP

原帖由 logistica 於 2008-11-30 22:55 發表

9650 2300MHZ= 200x11.5, 200係你指既fsb, 11.5係倍頻
240x11.5=2760MHZ

240有幾難

1.JPG (186.29 KB)

1.JPG

2.JPG (185.57 KB)

2.JPG

TOP

原帖由 Jacky_Wong 於 2008-11-30 23:22 發表

240有幾難

巴打 我對你張wallpaper興趣大d

TOP