onmyway 當前離線
☑
初級會員
笨HiMM謙 當前離線
LCHim
進階會員
原帖由 onmyway 於 2008-11-30 07:19 PM 發表 以前上不到的3.2Ghz,終於上到了 16x頻 最衰我冇時間,如果5係玩外頻可上3.3Ghz以上, 圖
max.JPG (151.37 KB)
下載次數:27
2008-11-30 19:24
TOP
Athlon神64 當前離線
3100.jpg (253.48 KB)
下載次數:24
2008-11-30 19:37
jason0882 當前離線
Banned
原帖由 jason0882 於 2008-11-30 20:07 發表 幾多v電呀??我上黎上去都過唔到3g.. 唔知係咪塊板太廢...
a720498 當前離線
smalllight 當前離線
中級會員
小鬼鬼 當前離線
philip0309 當前離線
kim618 當前離線