天氣涼,超下5000+ BE~

以前上不到的3.2Ghz,終於上到了
16x頻
最衰我冇時間,如果5係玩外頻可上3.3Ghz以上,



原帖由 onmyway 於 2008-11-30 07:19 PM 發表
以前上不到的3.2Ghz,終於上到了
16x頻
最衰我冇時間,如果5係玩外頻可上3.3Ghz以上,





岩岩果個九月既傑作
超黎都冇乜分別

max.JPG (151.37 KB)

max.JPG

TOP

我06年既RECORD

3100.jpg (253.48 KB)

3100.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 jason0882 於 2008-11-30 20:07 發表
幾多v電呀??我上黎上去都過唔到3g..
唔知係咪塊板太廢...

我以前用690G MATX上到3Ghz only,
now,,,
J&W 790GX

TOP

我4800+  1.4 上到3.2ghz   可惜部機借左俾fd   遲d post

TOP

超到3.2G之後,之後唔知點upgrade CPU,又無高頻4核

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我粒5000+be唔生性...3ghz都上唔到

TOP

5000+ BE  好野黎  我年多前概玩具

我問多上到 3.35G     好野緊要十卜吓
3.35 2.jpg

TOP