ORKEN 當前離線
初級會員
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多
進階會員
TOP
hehe83 當前離線
Banned
kim618 當前離線
中級會員
原帖由 kim618 於 2008-12-5 05:42 發表 我粒 E84 (E0) 加 P5Q-E 1.36 V 都穩行 4.5G
hang313 當前離線
Mox 當前離線
Deunan
E8400.jpg (105.86 KB)
下載次數:39
2008-12-9 00:27
Wanderer 當前離線
原帖由 Mox 於 2008-12-9 00:27 發表 my E8400
原帖由 Wanderer 於 9-12-2008 09:42 發表 過到PI 1m好易姐. 我粒E84@4.2G 1.20v行OR都捱到7分鐘,但真正穩定要加到1.325v
4.2G OR.jpg (143.96 KB)
下載次數:26
2008-12-9 09:47
原帖由 Mox 於 2008-12-9 09:47 發表 yes....if run OR, I need to set it a 1.216V