請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?

請問我有D 小說係exe檔,要用咩apps開?
Google..左都冇辦法
唔該!

I am serious, 一定要用apps 既同未JB, 可以用 remote desktop 經你部PC 開來看.

copy and paste them to a txt file and then you can freely use your iPad to read them anytime.

TOP