1000D 上水分享

本帖最後由 Chrisf522 於 2019-1-14 16:45 編輯

上水真係好麻煩 不過整完又真係幾有滿足感
我彎管就無技術可言 都係用90度fitting解決問題
機箱走線更加唔好提 17把風扇既線 多到唔知邊條打邊條
一把RGB風扇有1條RGB線&一條4PIN PWM線 *17就等於有34條線要駁
線既長短又係問題 FAN HUB都用左7個 果斷放棄走線!

去圖!


圖片LINK
https://imgur.com/QtI0lBr
https://imgur.com/uMIZG6O
https://imgur.com/BC4EbG3
https://imgur.com/0nbebeX
https://imgur.com/Yq6rHDr
https://imgur.com/4zV76gL
https://imgur.com/W7LRqF0
https://imgur.com/TPSFLZz
https://imgur.com/6wyGbXB
https://imgur.com/KuljcY7
https://imgur.com/qFQZB2L
https://imgur.com/Opvm6ha
https://imgur.com/Pn6yaVV

整完之後覺得 如果唔係對分體水冷太執著 勸大家唔好入坑 用一體水好過 即插即用 無煩惱

不過我自己當初就覺得 既然上得分體水冷 應該以後都會繼續用 唔會放返出去 所以會買最好的

師兄成套水冷用左幾多錢?

TOP

回覆 2# spicychicken

Full set Bitspower Fitting(快擰+水箱(另加上蓋)+硬管)= 約5185HKD
EK Dual D5 PUMP = 約2200HKD
冷排(360+420) = 約2264HKD

以上都未計運費的

TOP

師兄果然厲害!請問如何獲得安裝水冷的知識?是否第一次安裝分體水冷??

TOP

本帖最後由 Chrisf522 於 2018-9-25 21:45 編輯

回覆 4# pbsidn

除左爬文之外都係爬文 水冷既知識多數係YOUTUBE搵到 不過主要都係睇外國頻道多 除非你有貴人相助 否則都係食自己!

我係第一次砌機 第一次砌水冷

TOP

本帖最後由 inori 於 2018-9-26 10:00 編輯

想問下你隻Bykski藍色溫度計係行12v定5v?
我早排都買左隻,我見佢個molex插頭係駁左12v
但我前日上機一開機就燒左,睇番淘寶個commnet有個人話係5v
問個賣家又話係12v

TOP

好正好靚。 十七把風扇 會唔會太多

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 6# inori


我又無問到賣家佢係幾多V 不過我試水之前係駁5V 因為我唔肯定佢係幾多V
咁5V著到機而又無其他問題 我就繼續駁5V 因為我怕駁12V會燒

所以你想用佢既 駁住5V睇下點先

TOP

回覆 7# dsgod

無冷排既位置都係裝一把 唔算多
而冷排前後各裝3把 係因為冷排厚54MM 擔心3把吹唔透

TOP

回覆  inori


我又無問到賣家佢係幾多V 不過我試水之前係駁5V 因為我唔肯定佢係幾多V
咁5V著到機而又無其 ...
Chrisf522 發表於 2018-9-26 03:17 PM


燒左啦想試都冇得試

你有冇印像買番黎既時候個molex係駁左幾多v?
我果個駁左12v,咁樣:

但一開就燒左

TOP