ROCCAT power-grid

本帖最後由 瘋癲的羔羊 於 2012-8-23 23:40 編輯

http://power-grid.roccat.org/

大家係唔係好想見到佢,試下佢呢?

去灣仔XX節ROCCAT既地頭就會可以....



HEHE...

應該比講掛我諗


同場仲有
Lua(mouse)



*香港會議展覽中心Hall 1 Booth: H27,29
**二樣產品都是尚未上市的

IPHONE都出5啦! 重玩IPHONE4 ?

TOP

仲去水魚節咩......  又唔係特別平
一蚊貨又爭唔到, 去腦場算把啦

TOP

兩位師兄講出重點

TOP