[開箱] [開箱文] CM STORM INFERNO入手 #2圖片 #3更新用後感(updated)

本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-20 12:27 編輯

話說先前用過LOGITECH的LS1 就中了LASER的毒
而小弟從來未用過GAMING MOUSE
先前已經中了機械KEYBOARD的毒
家中先用1008茶 公司再用埋9008青軸
對MOUSE認識不太多 不明白GAMING MOUSE與普通MOUSE的分別
所以先前做左好多RESEARCH, 問左好多CHING意見. 琴晚終於身痕走去買MOUSE.
原本想買RAZER的入門第一只LASER 但好多FD話RAZER好易爛. 想買rocaat 但太貴. STEEL就更貴.



行行下 見到中央田賣CM STORM. 而且送MOUSE PAD. 見自己都需要埋MOUSE PAD. 雖然話送的麻麻
但最起碼都值一百幾十 相對可以將呢D $$放埋系MOUSE度
起初想買有LCD MON仔果只 買緊$4XX/5XX(5600/8200DPI)兩個版本
自己OK 中意果個LCD MON. 但我限定自己budget <$400
所以就買左inferno. 都係laser, 4000dpi
有埋5個dpi mode可以set 最後就入手左

去住dd圖片先 今晚有時間回家才慢慢再上圖+測試

mouse外盒
251634_10151163601879851_1687850081_n.jpg
mouse pad系呢款
Image001L.jpg

本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-18 23:50 編輯

reserved

IMG_5074.jpg (143.06 KB)

box

IMG_5074.jpg

IMG_5075.jpg (106.14 KB)

inside

IMG_5075.jpg

IMG_5076.jpg (145.55 KB)

spec

IMG_5076.jpg

IMG_5077.jpg (123.66 KB)

MOUSE

IMG_5077.jpg

IMG_5078.jpg (146.82 KB)

IMG_5078.jpg

IMG_5079.jpg (102.38 KB)

Yellow (Profile 3)

IMG_5079.jpg

IMG_5080.jpg (110.35 KB)

NO LED (CM default)

IMG_5080.jpg

IMG_5081.jpg (103.03 KB)

top

IMG_5081.jpg

IMG_5082.jpg (93.55 KB)

IMG_5082.jpg

IMG_5083.jpg (115.44 KB)

IMG_5083.jpg

IMG_5085.jpg (109.47 KB)

rapid fire led on

IMG_5085.jpg

IMG_5086.jpg (110.61 KB)

rapid fire led off

IMG_5086.jpg

IMG_5087.jpg (101.44 KB)

breath led

IMG_5087.jpg

IMG_5088.jpg (98.38 KB)

full logo led

IMG_5088.jpg

TOP

本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-20 12:27 編輯

SORRY CHING們
真係比較忙 每天反工 回家已經是8.9點 而且超級累 欠你地的總會還

首先講講 INFERNO有4個PROFILE
但是USER MANUAL是沒有說明 如何分辨4個PROFILE
我GOOGLE過+自己TEST過
沒有LED >> CM STROM DEFAULT (只能改DPI SETTING)
大部分按鍵=DEFAULT CM 建議SETTING>>>>不能改

PROFILE1 >>GREEN LED
PROFILE2 >>RED LED
PROFILE3 >> YELLOW LED

每個PROFILE都可以SET由500>4000DPI
X,Y軸可以分開SET(不同步DPI)
除左LEFT,MIDDLE,RIGHT KEY
中間有兩個按鍵 DEFAULT系"DPI SWITCH" 當然都可以自訂FUNCTION
呢隻MOUSE有埋LEFT(FUNCTION), RIGHT(FUNCTION)
再加3個鼠邊自訂按鍵(兩個任SET,一個永遠為 CM MACRO SWITCH KEY)

HZ數最高為1000HZ 最低為100HZ
具體我不逐個數了 因為我自己只會用1000HZ

另外一樣讚賞的功能 每個PROFILE可以SET 5個特定DPI
而且有LED顯示(1,2,3,4,5) 可以方便CALL反在DRIVER SET左的特定DPI

而DRIVER方面 可以直接執行EXE檔 無須INSTALL也可以
SETTING會直接入落MOUSE內 就算第二次去到不同電腦 SETTING依然存在
當然都可以選擇安裝  

呢個MOUSE SIZE我覺得幾夠大. MOUSE CLICK SOUND算清脆
按鍵重力比一般我用開的MOUSE較為重手 但由於SIZE夠大
相對用得耐 會比普通MOUSE冇咁累
至於DPI方面 我最多只開到3000DPI.
MOUSE MOVE SPEED在中間 1000HZ SETTING已經好快
可能自己少打FPS GAME 主要都係打LOL/MC

MOUSE PAD我用送的tactics 辨認都相當準確
完全沒有周圍飛/跳

不過 現階段MOUSE DRIVER有少許問題
每次開SOFTWARE時 MOUSE MOVE SPEED都會自動去左"SLOW"果邊
要自己手動移動到適當位置(沒有記憶)...
相信是CM SOFTWARE的問題

MOUSE LED方面 除左PROFILE LED固定外
所有PROFILE都可以SET 到其他LED (CM STROM LOGO/MOUSE TOP LED)的"著法"
CM STROM LOGO 可以有3種方式 (OFF/BREATH/ON)
TOP LED (OFF/ON/RAPID FIRE)
TOP LED 的RAPID FIRE可以為按鍵時"閃亮" OR"閃關"
都算幾型

至於MOUSE的MACRO 小弟沒有機會使用
一來不想浪費時間 二來沒有需要用

但值得一提 不SET MACRO都可以普通SETTING做到
SIMULATE KEYBOARD INPUT(我試過最多CTRL+ALT+DEL)/多次MOUSE CLICK(1-99

次)/MEDIA FUNCTION KEY
整體來說幾方便.當然CHING們如果有需要可以深入研究MACRO
據稱為128KB TOTAL MEMORY

價錢方面 開埋 $360 送MOUSE PAD
抵玩程度為4* (5*滿分)

保養 購自中央田 代理為MICROWORKS. 一年保
MOUSEPAD(送的)都聲稱保一年(LABLE寫)
但MOUSEPAD如何保就不知道 可能用左大半年 用舊左可以去換新的都唔出奇...

大致上 就是這樣

謝謝觀看!!!

TOP

頭香

TOP

呢隻係用Philips Twin-eye, 我怕唔夾佢送果塊軟pad...

等師兄用後感

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢隻同logitech G400比較唔知邊隻大呢? 因為我都諗緊呢兩隻~~

TOP

佢隻PAD好似好正,
係SSP度試過
幾錢入手??
jimboy 發表於 2012-9-18 11:46



    $360 送MousePad

TOP

呢隻同logitech G400比較唔知邊隻大呢? 因為我都諗緊呢兩隻~~
jojopooh 發表於 2012-9-18 12:23



    冇比較過

TOP

MOUSEPAD上DO NOT GET SOFT=______=||||
個PAD幾好WOR

TOP