我就試過曾經係一年前am:6時左右係馬鞍山曉道入西沙路段迴旋處直撃一對電單車男女炒車
其實都唔算直撃啦, 只不過係我入馬鞍山同分線西貢入口既時候, 發現係我身後好響咁速緊架車上黎, 我合法100, 佢唔知幾多啦, 見到至見唔到好快既事, 轉個頭兜落迴旋處, 灣位就見成地殘骸, 我慢停落車想了解, 男既行埋黎係咁話冇事冇事, 女既傻左貞子咁既頭髮企定係度, 我諗佢驚得滯唔知點算, 我就上番車開車避開佢最大既殘骸就閃人, 我覺得最奇突係車咁大獲, 人竟然冇乜事, 咁都實在萬幸............. |