本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-19 00:08 編輯
原本諗住穏上3500MHZ就算唔再搞,但路過呢度行下行下又激起鬥心,就算超唔上都要知衰邊度。
先來設備:
CPU:I7 860
RAM:Team DDR3 1600 CL7 1.65V-1.9V
HDD:intel SSD 80GB G2
PSU:Corsair HX850
MB:ASUS P7P55D
Cooling: Thermalright Ultra-120
Video:X800XL
小弟現時成績:
I7-860@175X20 1.2V
RAM-1750@8-8-8-21-60-1T 1.7625V
已小弟新手功力試過好多次如果要行以上設定必須要在該電壓下運作。
室温20度全負載下成7X-80度,1.36V可上4000MHZ或更高但係因為太熱一開SP2004就直上8X-9X度,被逼卻步。
但我只係敢改:
CPU:電壓,外頻,倍頻三樣。
RAM:就電壓,時脈,CL值。
BIOS:內重有好多開關設定,好多電壓設定都唔敢亂改例如常聽說的VTT。
而係呢啲設定裡面,會唔會影響到CPU/RAM超頻的成功率,超頻時脈上限,甚至温度及穏定性呢?
我目的唔係要摸頂,只係想學多啲超頻心得吸收師兄們的技術經驗分享。
資料圖片:Nikon D90 -kit set 亂拍




[ 本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2010-1-12 01:30 編輯 ] |