petercheung 當前離線
火雲邪神
Banned
aiver315 當前離線
初級會員
TOP
大豪 當前離線
中級會員
如果elephant對樓主是垃圾 RAPOO就更加...... 我兩隻牌子都用過 大豪 發表於 2012-12-2 23:11
我仲諗住elephant已經最廢 aiver315 發表於 2012-12-2 23:32
我隻RAPOO無線套裝而家只剩得隻鼠鼠用到 反而套ELEPHANT無線套裝仲行得走得好正常 ... 大豪 發表於 2012-12-2 23:39
ckk1988 當前離線