SS SIBERIA V2 FROST BLUE無聲問題

早幾日壞咗個NAVI版咁等唔切SS維修又唔知搞幾耐所以就去魔鬼SIR到買咗隻SIBERIA V2 FROST BLUE用
但係返到屋企插落自己部腦到個耳機識著燈, DETECT到但係就係無聲
支咪都收唔到
但係插落第2部機到LOAD一陣就OK
一去返我部機就唔得
有無師兄有類似經驗

右下角. 音量icon
有得set 邊度出聲

TOP

播放裝置佢直情唔俾我轉做frost blue
之前一路用開V2兩條3.5mm都無乜問題, 而家一轉USB就搞極都搞唔掂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Well, 係咪要裝驅動先用到?

TOP

跟機有 driver 碟, 安左未? 或者會唔會撞driver.

TOP