[操作疑難] 係ducky垃圾定係我唔好彩?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

隻dk1008唔夠一年就死左
家下隻9008 shine2又係唔夠一年就出事
個num lock成日都自動關左 跟住又自己著番
...
Kyrios 發表於 5-12-2012 19:15


貌似係師兄唔好彩
拎佢番代理度整咪得lor~

TOP

Cherry made in Germany

TOP

回復 3# LKNim
ducky made in China

TOP

Ducky qc真係麻麻

TOP

回復  LKNim
ducky made in China
D.Cancel 發表於 2012-12-5 19:42


暫時好似得ZERO係MIC
起碼S2, G2 prO MIT

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唉我真係後悔比人說服話機械點好點好
的確打起上黎係好爽 但估唔到耐用度仲廢過幾十蚊既薄膜
真係膠都廢 ...
Kyrios 發表於 2012-12-5 23:06



    shine2 好似先出左幾個月
咁快奶野?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點會無啦啦作個故仔比你睇呀唉
雖然只係個NUM LOCK有問題
但從今以後都唔會買鴨 黑名單 ...
Kyrios 發表於 2012-12-5 23:12

雖然我都冇買鴨仔, 但係有保養已經算好了

TOP