[其他] usb 3.2 gen2x2 20gbps幾時會出?

本帖最後由 mingming123 於 2019-12-4 13:29 編輯

睇文話今年會出, 但係都好似冇product咁

via HKEPC Reader for Android

本帖最後由 s84292 於 2019-12-4 13:05 編輯
睇文話今年會出, 但係都好似冇product咁

via HKEPC Reader for Android
mingming123 發表於 2019-12-4 10:53


咩叫20gb usb,你講速度20gbp/S?

usb 3.2 gen2x2?上星期岩岩有廠出左卡
但我相信大部份主板都唔會積極跟,因為下年有USB4 , 應該都會直接跳過2x2上4
特別係要快依家有40Gb/s 雷電3,20唔上唔落(3.2 2X2又一定係TYPE-C)

TOP

回復 2 #s84292

係呀

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 inori 於 2019-12-4 13:46 編輯
睇文話今年會出, 但係都好似冇product咁

via HKEPC Reader for Android
mingming123 發表於 2019-12-4 10:53 AM


Asmedia已經出左
ASM3242
目前只有ASUS Rampage VI Extreme Encore有用到落onboard
GIGABYTE啱啱出左PCI-E x4咭


但係目前仲未有任何USB3.2 Gen2x2 to PCIE NVME既消息

我自己用緊USB3.2 Gen2(10Gbps)既野發覺成日都遇到兼容問題
好多時都會跌番落去USB3.2 Gen1 (5Gbps)
所以等USB4好過

TOP

主頁介紹的TRX40板都有

TOP

TOP