有關噴雪粒原理

我想了好久,用什麼方法製作出來
如果我用3.7V鋰電池做不做到?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

似乎係用小氣泵,用一個噴嘴造一個向上射的氣流,然後膠粒就會被氣流扯上高處。

TOP

似乎係用小氣泵,用一個噴嘴造一個向上射的氣流,然後膠粒就會被氣流扯上高處。 ...
James7s 發表於 2021-8-26 11:24



    你說方法我想過~空氣動力不足,升不起

TOP

發泡膠粒+小風扇
Joe_Black 發表於 2021-8-26 11:23


用什麼款小風扇
膠粒飛不到~
用過5V,四驅車犘打噴不起

TOP

發泡膠粒, 少少風都吹到週圍都係

TOP

本帖最後由 別問我是誰 於 2021-8-26 16:16 編輯
發泡膠粒, 少少風都吹到週圍都係
ThomasYau 發表於 2021-8-26 15:41

用魚缸氣泵 吹發泡膠粒

吹唔郁就冇得救 吹得勁就可控制減弱風力

以下款氣泵 完全靜音不發熱 我喺香港魚舖買過





如果用唔到 220v 或充電款 ¥29



附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

用魚缸氣泵 吹發泡膠粒

吹唔郁就冇得救 吹得勁就可控制減弱風力

以下款氣泵 完全靜音不發熱 我喺香 ...
別問我是誰 發表於 2021-8-26 16:07



    這個問題都是測試先能,如果吹不起我沒有養魚會變左~~

TOP

發泡膠粒, 少少風都吹到週圍都係
ThomasYau 發表於 2021-8-26 15:41



    膠粒同發泡粒重量
應該不一樣(我試個一方型摩出來都不同重量)

TOP

膠粒同發泡粒重量
應該不一樣(我試個一方型摩出來都不同重量)
lebox 發表於 2021-8-26 17:22

一於發泡膠粒 膠粒可以放棄

因為撞埋外殼只會嘈同埋外殼會花

TOP