iluymcth 當前離線
中級會員
TOP
smoke_cheese 當前離線
進階會員
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
雲一0一 當前離線
peacehoperisc 當前離線
mtng223 當前離線
回復 peacehoperisc 如果係 CRT 電視應該唔會有色差卦 mtng223 發表於 2012-12-25 10:57
下..原全唔明..咩叫色差? 3色線唔係 咁架咩.. iluymcth 發表於 2012-12-24 22:55