5000 慘死後, 240頂上

本帖最後由 fo2live 於 2010-2-8 10:33 編輯

係咁易頂住先...

最新降左 V0.1
240_2.jpg

240.jpg (85.25 KB)

240.jpg

what happened to your FX5000 ????

TOP

Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事

TOP

Clear CMOS, 咁就死左
可能gigabyte 版有事
fo2live 發表於 2010-2-7 21:48



    bios多手比大電? 某D bios 好醒目...

我粒620比塊AM2 一野1.5 V   車落去  (塊板maximum 1.5 = =")

TOP

bios多手比大電? 某D bios 好醒目...

我粒620比塊AM2 一野1.5 V   車落去  (塊板maximum  ...
anonymoushk 發表於 2010-2-7 21:52



    下? 自動上1.5V

TOP

下? 自動上1.5V
fo2live 發表於 2010-2-7 22:13



   
某ching 塊axxs 電死埋U = =

TOP

某ching 塊axxs 電死埋U = =
anonymoushk 發表於 2010-2-7 22:15



    唔知我個塊係唔係咁

但平時D板, short clear cmos佢會著一下就熄
但E塊giga, 會長著
可能塊版有bug...

TOP

加油加油..240 認證上到3.9 4都唔成問題

TOP

本帖最後由 anonymoushk 於 2010-2-7 22:29 編輯
加油加油..240 認證上到3.9 4都唔成問題
hang05 發表於 2010-2-7 22:19



   
有時候AMD 上唔到4就係上唔到 XDD (美幸之壁)
熱唔熱?
240個imc 係咪好過AII / PII ?

TOP

唔知我個塊係唔係咁

但平時D板, short clear cmos佢會著一下就熄
但E塊giga, 會長著
可能塊版有bug ...
fo2live 發表於 2010-2-7 22:19


用看4  3招
1.按下粒ROM
2.起電
3.倒倒粒電裝

試完XDD

TOP