Mouse問題

而家出左果隻deathadder2013 好唔好用?
  比以前果隻貴咁多。。。

另外  差唔多價錢既mouse  有冇介紹?

同舊果隻比, 高DPI表現好咗... 另無咗onboard memory

同價 ($600或更低)
Roccat Savu, CM Storm Spawn/Recon, Razer DeathAdder (舊版), Tt eSports Saphira... 呢D都唔錯, 但可用DPI只到1600DPI (上到3500/4000DPI會勁震) (但夠用就得)

TOP

同舊果隻比, 高DPI表現好咗... 另無咗onboard memory

同價 ($600或更低)
Roccat Savu, CM Storm Spawn/Rec ...
raisin 發表於 2013-1-2 01:29



    onboard memory 有咩用?  大唔大影響其實...

TOP

onboard memory 有咩用?  大唔大影響其實...
Dennis.Y 發表於 2-1-2013 02:14


主要俾你拎去第二部機, 唔洗裝driver就用得番你既settings
另外可以改完settings之後uninstall driver用 (因為driver有時會整到部機窒)

TOP

我用緊CW Storm Recon,打LOL、TERA為主,非常好用,手感又好。

不過買老鼠都係要睇啱唔啱手型,同埋打咩GAME。

TOP

我用緊CW Storm Recon,打LOL、TERA為主,非常好用,手感又好。

不過買老鼠都係要睇啱唔啱手型,同埋打咩G ...
cnomis 發表於 2-1-2013 10:29


無錯, 手感至上... 性能/功能只係其次

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP