Dennis.Y 當前離線
初級會員
raisin 當前離線
特級會員
TOP
同舊果隻比, 高DPI表現好咗... 另無咗onboard memory 同價 ($600或更低) Roccat Savu, CM Storm Spawn/Rec ... raisin 發表於 2013-1-2 01:29
onboard memory 有咩用? 大唔大影響其實... Dennis.Y 發表於 2-1-2013 02:14
cnomis 當前離線
中級會員
我用緊CW Storm Recon,打LOL、TERA為主,非常好用,手感又好。 不過買老鼠都係要睇啱唔啱手型,同埋打咩G ... cnomis 發表於 2-1-2013 10:29
promixmatch12 當前離線
Banned