宜家D墨盒係咪都要"""破解"""?

某某勁便牌子嘅打印機用哂墨

跟住加墨加都唔得

點解?係唔係LOCK左個盒?定係個PRINTER認到個盒冇墨就唔比加?

你用緊咩牌子嘅打印机先,有d話冇ink但你加咗ink都可以再用,但顯示都係low ink,有d就直情唔用得

TOP

回復 2# mi333


    HP 1050 printer

HP 61 墨盒

TOP

回復 3# 肥寶


    個人經驗:之前都用過部HP(60)墨盒,跟機個對墨盒加左用唔到,買左對原裝(超貴),用完加第一次都ok,第二次就唔得了,後期試代用,價錢加埋平到百幾,質素ok,但都後加到一次!因為我都print幾多嘢,所以最後我都換了機。HP代用平了,如不是印大量應可接受
個人經驗,不喜勿插

TOP

回復 4# mi333


    代用....

差唔多價錢

TOP

回復 5# 肥寶


    上次我買大約$250一套加大,但原廠over$400!搞唔掂唔加大幾下就冇

TOP

回復 6# mi333


    嗯,等我就研究下

TOP

回復  mi333


    嗯,等我就研究下
肥寶 發表於 2012-12-26 13:23



    用連供咪吾使煩囉!

TOP

如果印得多,買Brother加加大填充墨盒/Canon加連供,Brother有加大墨盒好方便,唔駛拖線,但印量不多就買Laser好過,因為Inkjet機長期唔用會塞墨頭

TOP

回復 9# 人中之龍


    所以,我都係一年前買左部LASER

我少用INKJET #1個問題幫朋友問

TOP