168Sum 當前離線
進階會員
bbqaaq 當前離線
TOP
個人對genius 真係冇乜信心 bbqaaq 發表於 2013-1-5 21:41
有乜咁差, 講黎聽聽! 168Sum 發表於 2013-1-5 22:08
幾年前貪平買過隻100$多dd既genius 既細notebook mouse, 手感超唔得, 最後都係dum左買過隻差唔多價 ... bbqaaq 發表於 2013-1-5 22:49
raisin 當前離線
特級會員
原來係咁, 以前都用過羅技, 都無咩唔好, 岩岩睇左隻m950, 但請問知唔知有無有線, 我鐘意有線多d! ... 168Sum 發表於 5-1-2013 23:03
想要有線.... 可以買G700插住線黎用 raisin 發表於 2013-1-6 07:40
哩個都唔錯咁, 不過要一百蚊美金, 真係唔平呀! 香港有得買嗎? ... 168Sum 發表於 6-1-2013 10:06