IZZUE 當前離線
123 321 1234567
中級會員
edl0025 當前離線
TOP
backspace-hk 當前離線
進階會員
大家都係08年打後...2隻都好似唔錯,有無CHING用緊俾D意見黎...感謝 IZZUE 發表於 2015-3-8 23:07
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
回覆 IZZUE 小弟揸過RACTIS 同FIT... 個人會選FIT (第二代)..... TOYOTA D 平車...格音真係幾差... ... edl0025 發表於 2015-3-9 05:47
wongja 當前在線
真係未聽過隔音有差得過 FIT. 不過兩架都係差架啦. mcdull 發表於 2015-3-9 15:21
wueddie 當前離線
回覆 wueddie 唔知fiesta, polo & golf 隔音好唔好。 backspace-hk 發表於 2015-3-10 09:28