MADCATZ Cyborg MMO 7 易壞?!

小弟上年十月滿心歡喜買左隻 MMO 7黎用~ 講真手感唔錯。
可惜今日發現隻野SENSOR壞左…D制按落去有反應…但控唔到個CURSOR…

有冇兄師用個MADCATZ 發覺好易壞?
我家下用返隻RAZOR Lychasis…雖然好多人唱衰razor,但至少我呢隻用左三年多都無事…但隻MADCATZ真係令我好失望…

唔怪得成千蚊既mouse得半年保養…難道個代理都覺得易壞所以保咁短?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

mamba
167pk 發表於 2013-2-7 00:18


咁Ouroboros好唔好?

TOP

MMO7個sensor同mamba一樣, 都係容易出問題的, 似乎係睇你好唔好彩買到件無問題的... 有機會razer 將個sensor tune得好D, 所以無MMO7/RAT系列壞咁多 但...

Ouroboros個sensor是不同的, 少D出問題... 但點解師兄考慮呢隻呢?

TOP

唔關事  睇手神  , 保養一向都有,一年保養原廠更換比我都是新的。

TOP

唔關事  睇手神  , 保養一向都有,一年保養原廠更換比我都是新的。
lemoncall 發表於 2013-2-7 22:58


師兄MADCATZ有一年保?!邊間代理?!

我呢間仲寫明話只包修理不包換…

TOP

水貨  linke 代理  原廠很少維修 多數是一換一。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有保有換吧, 換過個   應該係唔好彩姐
百式mkII 發表於 2013-2-11 14:05


間代理係包修不包換…無得換架…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP