Tong05 當前離線
進階會員
monarchy_empero 當前離線
TOP
你的硬件係?? 同埋響畫質設定左咩野? monarchy_empero 發表於 2016-12-2 22:57
我開頭係用n卡個軟件 set 到最高 我硬件 1080 6800K X99 32GB RAM 重新開機 熄哂全部野 較哂d野做中效 ... Tong05 發表於 2016-12-3 01:06 AM
難怪... 應該係個N記軟件的設定同GAME裡面的設定撞到 你將N記軟件的還原原本設定,之後再響GAME度再設睇 ... monarchy_empero 發表於 2016-12-3 14:12
還原左 都係咁... 宜家頭都爆埋 已經重裝隻Game一次 都係咁... Tong05 發表於 2016-12-3 02:47 PM
sry,咁我幫你唔到lo... monarchy_empero 發表於 2016-12-4 00:25
4994 當前離線
初級會員
vincent_lo 當前離線
中級會員