viviit 當前離線
中級會員
manlung803 當前離線
進階會員
TOP
oopsxp 當前離線
韓柏 當前離線
TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數 但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now 仲有共產 ... oopsxp 發表於 2014-8-25 10:11
TVB只係新移民同最低工資學識低果班最愛, 係香港的確佔過半數 但我本人就唔睇TVB, 我睇有線睇now
shal 當前離線
特級會員
太武斷了 韓柏 發表於 2014-8-25 12:54
lineager 當前離線
乐视十问广电总局 网友们都传疯了你看了吗 2014-08-22 15:59:48 你自己睇 至於TVB, 新聞 ... oopsxp 發表於 2014-8-25 14:13
而家只有J2, TVB PEARL 新美劇 或 港台31可以一看.... Poor HongKongers lineager 發表於 2014-8-25 14:19
watkower 當前離線
要睇過期美劇我唔洗睇TVB oopsxp 發表於 2014-8-25 14:30