天氣咁凍,冇理由唔超超佢 [620@3.8GHz]

天氣咁凍
手痕OC上3.8GHz
電壓勁高
應該到極限啦
上唔到300x13 @@

當然有功不可沒既CM 風神鍛!

24085_1395419853482_1471775832_31043033_5882184_n.jpg (56.98 KB)

24085_1395419853482_1471775832_31043033_5882184_n.jpg

24085_1395425133614_1471775832_31043038_3186603_n.jpg (78.77 KB)

24085_1395425133614_1471775832_31043038_3186603_n.jpg

再上唔到個外頻?
電死佢XD

TOP

同意電死佢

TOP

小心縮肛=3=

TOP

加到1.65都上唔到啦
盡唒

TOP