940be 終於上到4ghz >< wanna cry ........

本帖最後由 benny8888 於 2010-3-31 00:29 編輯




之前死超爛超都係3.83ghz

換左MB??

定改左咩SETTING

TOP

3.83G係過3DM06
4G只係認證
有咩問題?

TOP

換左MB??

定改左咩SETTING
kams1013 發表於 2010-3-31 18:52



    3.6ghz入windows先 > AMD Overdrive hahaha

TOP

3.83G係過3DM06
4G只係認證
有咩問題?
LKNim 發表於 2010-3-31 18:55


都開心la ^^ although lie to myself hahaha

TOP

咁姐係唔穩定-.-.....上到4.0都冇用

TOP

咁姐係唔穩定-.-.....上到4.0都冇用
kams1013 發表於 2010-3-31 19:45



    940be 喎3.8ghz 都難la

TOP

咁姐係唔穩定-.-.....上到4.0都冇用
kams1013 發表於 2010-3-31 07:45 PM

好多人打主頻都唔係穩定嫁WO
超頻有兩種
一係超完穩定長行
一種係超上極限
睇你點諗LO
樓主果粒C2一D都唔易玩

TOP

極限一兩次,粒U縮到癲
粒240試過了

TOP

極限一兩次,粒U縮到癲
粒240試過了
悠愁 發表於 2010-3-31 22:40



    waaa.... ng play lu hahaha

TOP