555be 開四@3.6ghz

本帖最後由 Half-Life2 於 2010-3-30 20:47 編輯

20100321095.jpg
主角555be,呢度bid番黎,$700蚊
配msi 770 c45
20100318087.jpg
原本就用呢對ram,都係呢度bid番黎,$650兩條但係ddr1066以上會唔穩,去漢科換左呢對比我
20100330103.jpg
漢科真係好!原全唔洗加錢
最後鐘意可以上啦
好可惜,呢粒U就算加幾多電,超過3.6GHZ就會不穩
唔緊要既,$700粒4核仲要勁過千四蚊既965(唔計佢超頻)
仲想點
3dmark.jpg
3D MARK推爆左,呢幅圖行到3.7,燒火山死,應該係第3粒CORE唔掂
3.6都係低少少分

3A組合完成!
三樣都係平靚正!

對ram低爆,個HS正,最重要係我果時都想買corsair但冇貸Orz
結果買左ADATA.....

TOP

回復 2# VAL


$325條,真係抵到爛

TOP

Half-Life2 ,加油呀... 555BE,上4GHz冇難度呀

TOP

Half-Life2 ,加油呀... 555BE,上4GHz冇難度呀
billy555 發表於 2010-3-31 00:05


我粒555上4.0GHZ @ SP2004 要1.52V

TOP

本帖最後由 slt 於 2010-4-2 01:39 編輯

這是我的 555BE

555.png (32.26 KB)

555.png

TOP

這是我的 555BE
slt 發表於 2010-3-31 00:21



    1.464v大把人都開唔到,ching你真係好彩~

TOP

1.5v都上唔到,宣告失敗

TOP

1.464v大把人都開唔到,ching你真係好彩~
VAL 發表於 2010-3-31 01:36


入WINDOWS 容易,  跑SP2004 就難.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP