apcy18 當前離線
中級會員
德仔` 當前離線
TOP
你有一個核壞左,開唔到四。 德仔` 發表於 2010-4-9 13:24
howareyou 當前離線
試下加少少電壓.. howareyou 發表於 2010-4-9 13:49
pcnhkl 當前離線
cpu voltage呢項加電壓 如果加完都係入唔到window即係最多只可以開3唔可以開4 始終唔係係粒粒都可以開4 ... pcnhkl 發表於 2010-4-9 13:59
阿伯007 當前離線
jack0608hk 當前離線
特級會員
但係我尋日買機果時果個sales試埋比我睇係開到4核..唔知點解返到屋企開唔到 ... apcy18 發表於 2010-4-9 13:42