555be 開四核問題

我買左粒555 be 1009bpmw 用asus m4a89gtd pro去開....選左個4 cores operation...但係佢之後就自己係咁restart 最後尾只可以開到3核..有冇高手可以教教我點樣可以開到4核..thanks

你有一個核壞左,開唔到四。

TOP

你有一個核壞左,開唔到四。
德仔` 發表於 2010-4-9 13:24

但係我尋日買機果時果個sales試埋比我睇係開到4核..唔知點解返到屋企開唔到

TOP

試下加少少電壓..

TOP

試下加少少電壓..
howareyou 發表於 2010-4-9 13:49

我第一次用asus 開4核...唔係好知係邊加電壓

TOP

cpu voltage呢項加電壓
如果加完都係入唔到window即係最多只可以開3唔可以開4
始終唔係係粒粒都可以開4

TOP

cpu voltage呢項加電壓
如果加完都係入唔到window即係最多只可以開3唔可以開4
始終唔係係粒粒都可以開4 ...
pcnhkl 發表於 2010-4-9 13:59

等我試試先...唔該哂ching

TOP

我係bios見到 cpu offset voltage, cpu/nb offset voltage同埋cpu vdda voltage
應該加邊一個先岩呀...同埋要加幾多到?

TOP

cpu offset voltage 呢個  amd一般來講正常電壓係1.325v  試下加到1.375試下
再唔得就試下1.425v試下  如果都唔得再試下 cpu/nb改行1600(本身行2000)

TOP

但係我尋日買機果時果個sales試埋比我睇係開到4核..唔知點解返到屋企開唔到 ...
apcy18 發表於 2010-4-9 13:42



    買機都有包開咁好既.....

TOP