[980X] UPDATE: 破世界紀錄 SPI 32M: 5m41.328s

本帖最後由 小喇喇 於 2010-4-10 19:23 編輯

CPU: i7 980X (ES), Q3FE
MB: EVGA Classified 4-way SLI E762
RAM: Corsair 2000GTC7 3X2G
Display Card: Asus EAH5830 DirectCu
PSU: Antec TruePower 1200W Quattro OC Edition


-18X deg.C benching without CB:
-18XC-1.jpg

3rd in the Superpi 32M World Record in HWBOT:
SPI 32M 5m50.594s-1.jpg
3rd WR SPI 32M.jpg





Finally, Hong Kong Flag waves in the first page of Top 20 overclocker league.

Top20 in HWBOT.jpg

Update: Exactly the time with WR:
2010-03-31_232908.jpg
5m41.578s-a.jpg

10-4-2010 update: New WR 5m41.328s


http://hwbot.org/community/submi ... 0x_5min_41sec_328ms

極限超頻,犀利。

TOP

弓喜,如果CL6可以快幾多呢?

TOP

我想問AMD 6core , 大家都以6threads 來比較
會有分別嗎?

TOP

我想問AMD 6core , 大家都以6threads 來比較
會有分別嗎?
Yahoo! 發表於 2010-3-31 19:16



    superpi only uses 1 thread!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

正式版會唔會比ES版好超?
[cpss]crabcrab 發表於 2010-3-31 23:46



    極限超頻暫時都係ES強。

TOP

RAM行6-7-6咪即拎WR囉!?

TOP

RAM行6-7-6咪即拎WR囉!?
LKNim 發表於 2010-4-1 00:03



    LN2下, VTT不能太高, CL6 要加VTT, 我UNCORE已經跑到49XX, 第2, X58 1000+ CL6 好難跑....
所以平衡下, CL7-7-6, 49XX UNCORE, VTT 1.55~1.575 MAX.

TOP

LN2下, VTT不能太高, CL6 要加VTT, 我UNCORE已經跑到49XX, 第2, X58 1000+ CL6 好難跑....
所以平衡 ...
小喇喇 發表於 2010-4-1 12:08 AM

Oh...
祝你早日拎WR啦
差少少,有冇可能跑多幾次,快多1ms都夠

TOP