小喇喇 當前離線
天天
進階會員
picaroon 當前離線
中級會員
TOP
xZeroG 當前離線
因為超貧,所以超頻。
Yahoo! 當前離線
特級會員
我想問AMD 6core , 大家都以6threads 來比較 會有分別嗎? Yahoo! 發表於 2010-3-31 19:16
[cpss]crabcrab 當前離線
Banned
正式版會唔會比ES版好超? [cpss]crabcrab 發表於 2010-3-31 23:46
LKNim 當前離線
RAM行6-7-6咪即拎WR囉!? LKNim 發表於 2010-4-1 00:03
LN2下, VTT不能太高, CL6 要加VTT, 我UNCORE已經跑到49XX, 第2, X58 1000+ CL6 好難跑.... 所以平衡 ... 小喇喇 發表於 2010-4-1 12:08 AM