i3有人成功去到5 GHZ 係唔係真ga

:funk::funk:

呃post!?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 2# LKNim


    no

TOP

人地個POST都有圖為証

TOP

我聽人講ga炸

TOP

呃分加呃post

i3 上5GHz 唔係粒粒得....
之前AMD 夠有人上到6GHz ,
咁又係唔係無可能呢

人地有圖有證......

TOP

唔可以長行,. 50GHZ 對我都冇用

TOP

回復 8# uwantwant


    50GHZ?????  

TOP

唔可以長行,. 50GHZ 對我都冇用
uwantwant 發表於 11/4/2010 20:22



    幾多千年後?@@

TOP