想買HP LaserJet Pro M1212!!

有無brother用過或用緊, 希望提供吓意見, 因為想買部有print, scan & copy功能的黑白 laser printer, thanks!

意見: 平、部機幾"膠"下、個TRAY唔係包住D紙(長時間唔用時可以先收起D紙費事整污糟)

TOP

本帖最後由 nicholas2 於 2013-5-2 12:28 編輯

只用print, scan & copy   
hp  m1132就ok了
m1212nf  多咗fax

TOP

回復 3# nicholas2
謝謝ching! 請問hp  m1132 質素OK嗎?
之前用緊EPSON ME 530 唔夠一年就壞 線路版, c 府話換版要$4xx-500.-, 不如買過部新重好喎!

TOP

回復  nicholas2
謝謝ching! 請問hp  m1132 質素OK嗎?
之前用緊EPSON ME 530 唔夠一年就壞 線路版, c 府話 ...
kuching 發表於 2013-5-2 14:08


質素ok.....最緊要佢有一年上門保...同埋現在只系賣$9xx咋


http://www.price.com.hk/product.php?p=117153

TOP

果個feeder 食唔到紙, 成日要人手推入去

TOP

回復 5# nicholas2
其實有否需要內置wifi or lan 頭? 我就好少用!
請問如果內置wifi, 即係話手機可以透過wifi 傳檔案給printer 列印? (不需駁線?)

TOP

回復  nicholas2
其實有否需要內置wifi or lan 頭? 我就好少用!
請問如果內置wifi, 即係話手機可以透過wi ...
kuching 發表於 2013-5-5 12:43



    我剛剛都換了Printer, 不過用了***隻SCX-3405W, 好處是有Wifi, 同USB $(((

TOP

我剛剛都換了Printer, 不過用了***隻SCX-3405W, 好處是有Wifi, 同USB $(((
炎冬 發表於 2013-5-6 18:05


我上年都轉左你講果部,經常想印野果陣windows 就話部機offline ,插線同wifi 都一樣,幾部電腦都一樣,印唔到野但可以去到部機既website

解決方法係reboot

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP