kuching 當前離線
中級會員
t302 當前離線
TOP
nicholas2 當前離線
回復 nicholas2 謝謝ching! 請問hp m1132 質素OK嗎? 之前用緊EPSON ME 530 唔夠一年就壞 線路版, c 府話 ... kuching 發表於 2013-5-2 14:08
Fish! 當前離線
魚魚魚魚魚
進階會員
炎冬 當前離線
回復 nicholas2 其實有否需要內置wifi or lan 頭? 我就好少用! 請問如果內置wifi, 即係話手機可以透過wi ... kuching 發表於 2013-5-5 12:43
faat 當前離線
我剛剛都換了Printer, 不過用了***隻SCX-3405W, 好處是有Wifi, 同USB $((( 炎冬 發表於 2013-5-6 18:05
goldfish 當前離線
Banned