請問咁超法有無得在上

本帖最後由 飛龍再生 於 2010-4-25 20:22 編輯

小弟新手請多多指教
點解我在bios設定cpu電壓為1.20v,但係軟件見1.15-1.16v,怎樣才可定在v數1.20就1.20v呢?
cpu電壓上限是多小為之安全?
ram電壓上限是多小為之安全?
go-orthos點樣先至行進4核,我連開2個都係得1核心巳經好以死左機咁,2.3.4核心就好以放大假,點解咁呢?
我古cpu可以再上,但ram行至cl 8 1650已經唔得.clp 9就ok,



u.jpg

4核就開4個火山 入工作管理員..指住第一個火山 右鍵->設定親和性 跟住選CPU0
第二個火山就選CPU1 如此類推

TOP

安全為大

TOP

你試下update cpuz先, 認都認唔到= =

TOP