[心得分享] 歷史悲劇 - 論程序員學習歷史的重要意義

http://blog.xiqiao.info/2013/01/14/1366

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 insanity 於 2013-4-24 17:47 編輯
白X 的..40年前那有WWW ? 那有mobile ?

那時電腦係比軍事/政府/金融機構/超大企業用.. 一般公司那會有自己 ...
Flower 發表於 2013-4-24 17:35

咪係
事實上佢地無做錯

你永遠唔會知未來需求
如果佢地係錯嘅話,咁我地係咪要將電腦嘅嘢整到無限大先?
又有冇咁嘅能力先?
認同呢個圖嘅人,基本上係無做過design,唔識decision making

一個設計用到30-40年,仲想點

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果一開始就要諗無限Scalability...會好痛苦, 亦無可能
每個system必然有limitations, 工程師必須取捨

TOP

今時今日仲有人搵vendor 整asp,access, foxpro

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好底線正

TOP

如果一開始就要諗無限Scalability...會好痛苦, 亦無可能
每個system必然有limitations, 工程師必須取捨 ...
梁炳 發表於 2013-4-24 19:58



    根本一開始就唔係求 scalability, work 到就算, 有bug 咪有bug

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP