奠老旗合 當前離線
中級會員
hkepcfans 當前離線
初級會員
TOP
fukuda13 當前離線
cpchun 當前離線
用左幾日 waze; 感想係.. 假設100分係滿分 小弟我只會俾30/100.. XD 1. 個人覺得UI 唔夠直觀 要時間去學 ... cpchun 發表於 2015-10-25 22:33
backspace-hk 當前離線
進階會員
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
我其實香港都少用導航,只係試左兩次,感覺俾 google快,以前試玩google都成日停。成日斷導航,重新 ... 奠老旗合 發表於 2015-10-26 08:11
lovercharlene 當前離線
Banned
snake01 當前離線