luk015 當前離線
Banned
林不肥 當前離線
中級會員
TOP
felixku 當前離線
進階會員
simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
i@back 當前離線
原帖由 i@back 於 2009-12-18 15:30 發表 師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?
原帖由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 發表 我都有用呢隻, ok軟咖 12mm內徑, 16mm外徑
原帖由 i@back 於 2009-12-18 16:26 發表 又似唔似tygon3603軟得黎咁彈