之前係淘寶訂落D野,今日部份到左我手

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

回覆 1# 的帖子

到齊果時..洗唔洗幫手XDD?

TOP

大陸隻4分接頭,比ocxx個啲易上喉啲,不過又容易鬆啲..

TOP

部分? 唔係一次過?
你分開幾次訂?

TOP

師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?

TOP

原帖由 i@back 於 2009-12-18 15:30 發表
師兄,請問係乜喉呢,幾通透,夠軟嗎?

我都有用呢隻, ok軟咖
12mm內徑, 16mm外徑

[ 本帖最後由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 編輯 ]

TOP

原帖由 simplekk 於 2009-12-18 16:22 發表

我都有用呢隻, ok軟咖
12mm內徑, 16mm外徑

又似唔似tygon3603軟得黎咁彈

TOP

回覆 4# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 i@back 於 2009-12-18 16:26 發表

又似唔似tygon3603軟得黎咁彈

咁就當然無啦, 一分錢一分貨既

TOP

我星期3訂既野, 今日五點就到手
都係水冷王, 佢效率超讚

TOP