rex_lyl_lkyamb 當前離線
中級會員
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
進階會員
TOP
danehill 當前離線
peacehoperisc 當前在線
小弟於香港帶左隻mygica o既 D675 TV Stick 去台灣 但試極都用吾到,有冇師兄試過呢個問題?? ... rex_lyl_lkyamb 發表於 2013-9-26 17:33
C_Law 當前離線
咁姐系,系吾系呢邊用吾到? rex_lyl_lkyamb 發表於 2013/9/28 00:34