mygica tv stick問題

小弟於香港帶左隻mygica o既 D675 TV Stick 去台灣
但試極都用吾到,有冇師兄試過呢個問題??

因為台灣用嘅制式唔同香港?

TOP

你係咪用EVERBEST網站提供既DRIVER?
我隻D689要用EVERBEST個DRIVER先得,如UPDATE左WINDOWS UPDATE既DRIVER係睇唔到.......

TOP

小弟於香港帶左隻mygica o既 D675 TV Stick 去台灣
但試極都用吾到,有冇師兄試過呢個問題?? ...
rex_lyl_lkyamb 發表於 2013-9-26 17:33



中港清電視制式係 DMB-TH

台灣高清電視制式係DVB-T


用 DVB-T 包括有台灣、泰國、馬來西亞、 新加坡、英國、澳洲、德國、義大利等國家


D675只係 DMB-TH

TOP

D675 chipset 係 LGS 8G75,  LGS 8G75 只 support DMB-TH, 可支援單載波、多載波可接收香港,中國及澳門數碼電視

TOP

咁姐系,系吾系呢邊用吾到?

TOP

咁姐系,系吾系呢邊用吾到?
rex_lyl_lkyamb 發表於 2013/9/28 00:34


廣播系統都不同!
就好似你用部 FM 收音機不會收到 AM 台。

TOP

感謝眾師兄解答!

TOP