想請教Ducky S3 同 Cosair K70 邊個好d ?

手感 > 質量 > 燈 的情況下
邊個會好d ?
價錢一樣

紅軸嗎?

K70的大鍵位 (spacebar, enter, shift etc) 手感較S3順少少

質量我覺得K70好好, 一來塊鋁版造工固然好, 底下個膠殼都好實淨... 我無S3, 對S3質量無乜深刻體會

燈... K70無上蓋既燈光效果好過S3好多 (霸氣側漏 - 銀色藍光漏得仲勁D)
S3比較多燈光模式, 如兩種走馬燈, "單點亮", "漣漪模式"等, 但有私心的我 (K70擁有者) 認為基本上唔會用到呢D模式
S3可以儲存兩組自訂背光, K70只可存一組, S3彈性較大

TOP

回復 2# raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了

TOP

回復  raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了
spcvf123 發表於 22-10-2013 19:10


那已經不用選K70了吧

TOP

本帖最後由 bbqaaq 於 2013-10-23 00:55 編輯
回復  raisin


    可惜k70無茶軸。。 我覺得紅軸太軟了
spcvf123 發表於 2013-10-22 19:10



    茶軸應該買max, 同樣係背光, 有茶軸
如果你真係咁鐘意k70, 可以等多排, 因為其實k70 已經出左青軸/茶軸版, 只係hk冇(唔信可以上taobao睇)

小弟自己冇s3, 但s2 我用過半年, 手感真係差到爆

總之打死都唔好買s3, 如果你要求手感好, 保證你玩一排就會二手區見

TOP

老實講買紅軸,不如用番薄膜,打機都係建議黑軸.

TOP

本帖最後由 raisin 於 2013-10-23 10:16 編輯
老實講買紅軸,不如用番薄膜,打機都係建議黑軸.
大和雅也 發表於 23-10-2013 09:35


師兄此言差矣... 你當一眾紅軸fans (我) 傻的嗎?

TOP

回復 7# raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..

TOP

回復  raisin
嘿,又唔係師兄,紅軸手感的確係類似薄膜,呢點係事實..
大和雅也 發表於 23-10-2013 10:14


紅軸係最清爽既軸, 由頂至底無阻力, 但到底係好實在咁啪一聲
邊同薄膜咁一開始林滋滋, 但去到中間 "突" 一聲然後落到底卻好似踩落泥漿咁....

TOP

回復 9# raisin
但係如果既岩岩入門玩由薄膜轉機械既人如果落場禁基本上紅軸同薄膜兩者係禁唔出咩分別,可能會有你講既啪一聲,但係整體上都唔會吸引到個買家買紅軸,因為要爽快可以買青軸,手指大力既可以買黑軸/白軸,再唔係可以買茶軸,所以你都睇到樓主講 紅軸太軟就證明佢落腦場禁過.

TOP