二號機上水 - 初試一Loop兩泵

二號機終於上水完成 附上小圖一張, 特別加圖影落水位同泵位.
唔知各位師兄對於呢種一Loop兩泵既setup有咩高見咁呢
因為小弟對行雙泵無咩經驗, 對於呢類野又唔係好熟 但又急上機 所以黎招先斬後奏
如果有大問題既話再改一改配件設置.

Res -> DP-1200 -> D5 -> CPU 0 (EK Supreme gold) -> CPU 1 (HK 3.0) -> GPU -> GTX480 -> Syscool 240 -> Res



頭香~~

ching 全港第一人SR-2!!

TOP

衣...冇事wor

TOP

頭香~~

ching 全港第一人SR-2!!
K_C_ 發表於 2010-7-6 11:03


oc蕉蕉一早有喇...
不過好似水貨?

TOP

喂喂你兩個咪掛住抽水至得格
俾d意見好喎...而加咁整隻泵長遠都唔知會唔會壞

TOP

回復 4# majai214

咁.......行貨第一人,OK~~~

TOP

回復  majai214

咁.......行貨第一人,OK~~~
K_C_ 發表於 2010-7-6 11:21


okok, S大又毒人上水

TOP

回復 5# sunderstan


咁會唔會好d? 不過好似好難走喉?
Res -> D5 -> CPU0 -> GPU -> GTX480 -> DP-1200 -> CPU1 -> Syscool 240 -> Res

TOP

回復  sunderstan


咁會唔會好d? 不過好似好難走喉?
Res -> D5 -> CPU0 -> GPU -> GTX480 -> DP-1200 ->  ...
majai214 發表於 2010-7-6 11:31


咁條水道咪超長...GTX480同CPU1相距好遠...而CPU1同上面個240又相距好遠...而且DP1200隻泵都唔知放到係邊度Orz

TOP

回復 9# sunderstan

再汁汁佢lor
行cpu1先都得架

TOP