國產貨開箱....(已加上機圖)

本帖最後由 阿拉金 於 2010-6-26 19:31 編輯

DSC005520001_1.JPG
DSC005530002_1.JPG
DSC005550004_1.JPG
DSC005560005_1.JPG
DSC005540003_1.JPG
過幾日先上機試水....
full1.JPG
上機1.JPG
test.01.JPG
full load 30 min....
test.02.JPG
ide 2 min
test.03.JPG
ide 10min
室溫28度
水溫ide39度
full load 45-49度
個排198人仔..還可以吧..

SET野買左幾錢~"~

TOP

600蚊人仔x1.17(淘點)+35蚊人仔(運費)

TOP

其待你既上機圖同上機溫度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

但係你都要影埋d block,pump架...都唔知你買左乜野...
B-52 發表於 2010-6-15 17:50

????
我買左d咩未影左出來law...@.@..(我今次冇買block,pump啊)其實都係用返個舊block,pump就用10wddc....

TOP

個360泠排好似幾靚咁喎

TOP

已加圖..推一下先

TOP

????
我買左d咩未影左出來law...@.@..(我今次冇買block,pump啊)其實都係用返個舊block,pump就用10wddc.... ...
阿拉金 發表於 2010-6-15 06:13 PM

全套600人仔定今次600人仔?

TOP

全套600人仔定今次600人仔?
LKNim 發表於 2010-6-26 08:55 PM


無可能全套掛...
佢嗰個好似係d5箱來㗎喎...

TOP