hoho5803 當前離線
初級會員
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
進階會員
TOP
way 當前離線
中級會員
咁個這個D5水泵可以装在一起嗎?看似SIZE不合? [/img] hoho5803 發表於 2010-7-14 14:56
你呢個係D5....但你之前問EK Dual D5 Top嘛 =.=" way 發表於 2010-7-14 15:36
HKDMC 當前離線
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
D5裝唔裝得落去D5 top? ching,如果你問得出呢個問題,我勸你都係爬多d文先啦~ ... K_C_ 發表於 2010-7-14 16:25