苦等一個月, 終於到齊啲佩件...試水一問

始終我都係一個新手, 無試過逐件買返來玩...

而家啲料就到晒, 想問吓, 係咪要唔上保機試run吓幾個鐘睇吓有無滲水先呢?

但係唔駁塊底板, 點先可以另隻牛起動供電比個4pin molex呢?

以上愚問, 如果唔係咁試嘅請指正

最新手既方法,你用風冷HS著機,打開機箱俾電隻泵咪得

TOP

最新手既方法,你用風冷HS著機,打開機箱俾電隻泵咪得
LKNim 發表於 2010-7-6 08:48 PM


e...又係喎... 哈哈

唔該晒

TOP

e...又係喎... 哈哈

唔該晒
晴朗 發表於 2010-7-6 09:19 PM

呢個方法試水時仲可以繼續用部機

TOP

另外一問, 係唔係要注滿水先可開泵呢?

TOP

回復 5# 晴朗


    Do you have a RES?

TOP

影下相睇下你D件先啦

TOP

另外一問, 係唔係要注滿水先可開泵呢?
晴朗 發表於 2010-7-6 09:20 PM

唔一定要注滿,唔好令泵長時間空轉就得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如想淨係著火牛
係你既24 pin 用可以導電既物件例如萬字夾
short 綠線 (得一條) 同是但其中一條黑線就可以了

TOP