晴朗 當前離線
中級會員
LKNim 當前離線
進階會員
TOP
最新手既方法,你用風冷HS著機,打開機箱俾電隻泵咪得 LKNim 發表於 2010-7-6 08:48 PM
e...又係喎... 哈哈 唔該晒 晴朗 發表於 2010-7-6 09:19 PM
Casemodder 當前離線
OCQQ Junior OC Team
M1167 當前離線
初級會員
另外一問, 係唔係要注滿水先可開泵呢? 晴朗 發表於 2010-7-6 09:20 PM
ds9flo 當前離線
Banned
sunderstan 當前離線
睇返舊Po 感足良多