本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 01:31 編輯
因為最近太忙的關係~上星期已經寄來的水冷KIT要今日先POST到@@~請見諒~今次亦係我第一次玩水冷, 以前覺得水冷比較危險, 容易漏水燒壞野, 但6月睇到好多水冷POST, 只要SET完的時候多點檢查就OK了, 而且見到好多師兄整到部電腦好整齊好靚~亦令我大開眼界, 所以毒到我上LINKE度訂了第一套水冷KIT作為我入門。
今次上水機箱為CM 690II PLUS, 而且順道為了之後會換顯示卡~可能行2-3張的關係, 故此火牛用了ANTEC TPQ 1200W, 由於電源線很多亦很粗~故此花了一天時間執好線才可以安裝水冷, 而且火牛比較長身, 所以不可以在旁邊再裝厚排, 如果要裝的話應該要在機箱外了, 今次比較多圖而且最後會貼一張4.0GHZ用PRIME95燒機的溫度給大家參考。
各組件特寫:
說明書一份
CPU BLOCK先上板
上機圖:
因為我有改第2次水道~所以換了新的水冷液及4分喉
張枱整完後好亂......
4.0GHZ燒機溫度, 電壓是1.328V燒了20分鐘
感想:
玩水冷比風冷更高難度, 所注意的更多, 但成功感真的很大, 不斷測試沒漏水後真的很開心, 而且4.0GHZ燒機的溫度亦十分滿意, 當然需要改善的地方很多, 但我會慢慢努力改善的, 但現階段先休息一下, 可能8-9月才會作改動, 希望可以玩到跟其他師兄一樣整到咁靚同控制溫度控制得更好^^
PS: 薄排跟厚排溫度不知道會不會差很遠呢.....感覺厚排應該可以控制到更低溫...... |