Poissons 當前離線
你根本就唔明
特級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
justlazy 當前離線
中級會員
唔關香港事 係呢個野太新 一星期, 祝你好運 KinChungE 發表於 2013-8-31 00:30
結構都係MVC,coding style非常readable,自家ORM做得都唔錯,documentation又好,其實比好多其它framework ... justlazy 發表於 2013-8-31 00:35
BB_HON 當前離線
進階會員
我而家都學緊 Laravel (本身有用過 Codeigniter) BB_HON 發表於 2013-8-31 11:51
呢兩隻係咪相似? Poissons 發表於 2013-8-31 12:04 PM
呢兩隻係咪相似? Poissons 發表於 2013-8-31 12:04
shal 當前離線