Ricoh SP C240DN color Laser printer

大家覺得LI部買得過嗎 ? $999

tonner 點計

TOP

要計下D炭粉幾錢, 買多兩次,隨時貴過部機。

TOP

另外要問下D TONNER 有冇得回收, 又可執多20-50。

TOP

大家有冇推介邊部抵用?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我買過, 用哂套toner之後成部扔左
個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言

TOP

我買過, 用哂套toner之後成部扔左
個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言 ...
KinChungE 發表於 2013-12-13 20:45



    Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下?

TOP

Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下?
炎冬 發表於 2013-12-13 21:01


不是, 係C240DN差
我而家用緊C320DN, 好好多

TOP

但啦...依家d color laser 鬼咁平... 但換一set toner…就等如兩部機價....~~ 要計清楚d數先

TOP