ericchan 當前離線
初級會員
apig 當前離線
中級會員
TOP
feilam2000 當前離線
frechen2012 當前離線
Banned
KinChungE 當前離線
長老會員
炎冬 當前離線
進階會員
我買過, 用哂套toner之後成部扔左 個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言 ... KinChungE 發表於 2013-12-13 20:45
Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下? 炎冬 發表於 2013-12-13 21:01
ivansze 當前離線