本帖最後由 厚多士 於 2015-5-28 00:03 編輯
GTA GTA GTA GTA GTA GTA GTA.................
為左你我又換u又轉板,依然俾我班seafood friend
串入game過區lag機.....
阿強就一句殺埋尼問你用緊咩ssd 呀?
我就好拗底咁話 hdd.... 火羅到呢
正所謂輸入唔好輸陣,一於去到盡
Set 買老闆有少少電視框

SSD 3年保養, Case 2年保養, 兩個都係台製


全鋁殼ok靚仔



到開Case啦

都係鋁殼

見到係asmedia chip

其實隻case順有買俾隻2.5" hdd, 順手跑埋分

出呢個速度都幾堅吓

主菜實測啦
Argus Benchmark

CDM

ATTO + AS SSD

感覺除咗爽到無朋友外都無乜好講,入Window + 入GTA 快過之前一倍有多
大世界過區完全無lag開住隻"牛仔"暢快無比,另外就係裝window時超快
可能同佢4k write 有1xx mb/s有關
唔吹水啦,要開波了 
多謝收睇
|